Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Nu știu ce produs mi se potrivește. Cum pot beneficia de un sfat?

În cazul în care aveţi dubii cu privire la produse, punem la dispoziția dumneavoastră serviciul de consultanță telefonică pentru a identifica produsele cele mai indicate pentru ritualul dumneavoastră de îngrijire. Serviciul este valabil apelând numărul de telefon 0741.758.758  de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 18:00, exceptând sărbătorile legale. Ne puteţi contacta  atât apelând numărul de telefon menţionat mai sus, dar şi pe WhatsApp sau trimiţând e-mail la adresa office@karincosmetics.ro.

Cum pot să știu dacă produsul este disponibil imediat?

Pentru fiecare produs online se indică disponibilitatea în stoc prin folosirea unui indicator “În stoc”.

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Pot sa fac o comanda prin telefon?

Din pacate nu se pot face comenzi telefonice, ci numai online. In cazul in care intampinati dificultati in finalizarea comenzii, ne puteti contacta la numărul de telefon 0741.758.758  sau la adresa de e-mail office@karincosmetics.ro, iar un consultant va va ajuta pas cu pas pentru a finaliza comanda online pe www.karincosmetics.ro.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Karin Cosmetics onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Există o sumă minimă pentru achizițiile online?

Nu, nu există o sumă minimă pentru achizițiile online. Pentru comenzile de peste 350 Lei expedierea este gratuită.
Pentru comenzile mai mici de 350 lei costul transportului este de 15 lei (pentru plata cu cardul) și 20 Lei (pentru plata Ramburs).

Se pot face expedieri și în străinătate?

Ne pare rău, livrările se pot face numai pe teritoriul României.

Pot să primesc factură pentru comanda făcută?

Da, factura se va emite după confirmarea existenţei produsului în stoc, si va fi trimisă în colet, odată cu produsele comandate sau prin e-mail în format imprimabil.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Prin ce modalitate pot să efectuez plata?

Plata se poate efectua în numerar la livrarea produselor (ramburs) sau plată online, folosind orice card bancar prin platforma securizată Netopia. 

Pot să plătesc la livrare?

Desigur. Puteți plăti în numerar la livrarea comenzii. Livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 350 Lei, la orice destinaţie din România.
Pentru comenzile sub această valoare costul transportului este de 15 lei (pentru plata cu cardul) și 20 Lei (pentru plata Ramburs).
Suma totală de plătit curierului va apărea la recapitularea comenzii, în coșul de cumpărături.

Cum pot să anulez sau să modific o comandă deja plasată?

Din momentul în care faceți comanda și primiți emailul de confirmare, aveți la dispoziție 30 minute pentru a contacta Serviciul clienți pe email la office@karincosmetics.ro pentru anularea comenzii, dar și pentru a cere modificarea adresei de facturare/expediere, dacă este cazul.
În cazul în care doriți să anulați o comandă în afara programului de lucru al Serviciului Clienți, trimiteți un email office@karincosmetics.ro și vă vom da un răspuns în cel mai scurt timp posibil.

Cât timp am la dispoziție pentru a vedea marfa și a o restitui?

Dreptul de retur poate fi exercitat în termen de 14 zile lucrătoare, începând de la data primirii comenzii.
Nu uitați că pentru a putea returna produsele, acestea trebuie să fie trimise în ambalajul original, produsele trebuie să fie intacte si nefolosite, împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile gratuite si însoțite de factura în care ați marcat produsele pe care le returnați. Pentru procedura completă de retur vă rog să citiţi cu atenţie Anulare comandă şi retur.

Am primit un produs cu defect prin comanda online, pot să-l returnez?

Dacă produsul primit prezintă vreun defect, nu ezitați să ne scrieți la office@karincosmetics.ro, menționând numărul de comandă, codul articolului (care poate fi găsit în confirmarea comenzii) și tipul de defect constatat, atașând de asemenea, dacă este posibil, o poză care să arate problema.

Produsul pe care l-am primit este diferit de cel comandat. Cum trebuie să procedez?

Dacă s-a făcut o greșeală vă invităm să notificaţi imediat acest lucru echipei Karin Cosmetics, scriindu-ne la office@karincosmetics.ro, precizând numărul de comandă, produsul dorit, produsul primit în mod efectiv și atașând o poză dacă este posibil.

Doresc să restitui unul sau mai multe produse din comanda mea, ce trebuie să fac?

Trebuie să completați formularul de retur present pe site şi să trimiteţi coletul cu produsele pe care doriţi să le returnaţi în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii comenzii.
Vom rambursa suma respectivă in contul dumnevoastră menţionat în formularul de retur în termen de maxim 30 zile de la comunicarea exercitării dreptului de retur si primirea produselor returnate .
Nu uitați că pentru a putea returna produsele, acestea trebuie să fie trimise în ambalajul original, produsele trebuie să fie intacte si nefolosite, împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile gratuite si însoțite de factura în care ați marcat produsele pe care le returnați.  Pentru mai multe detalii vă invităm să consultați rubrica de Anulare comandă și retur.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.